Επιμορφωτικό σεμινάριο θεολόγων καθηγητών του νομού Ευρυτανίας (28/11/2019)

Επιμορφωτικό σεμινάριο θεολόγων καθηγητών του νομού Ευρυτανίας
Θέματα παιδαγωγικής και διδακτικής προσεγγίσεως του
προγράμματος σπουδών στο μάθημα των Θρησκευτικών με θεωρητική
ανάλυση και παρουσίαση διδασκαλιών και καλών πρακτικών, έτσι ώστε
το μάθημα να γίνει όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό τους μαθητές,
περιλάμβανε η εισήγηση του Συντονιστή Θεολόγων Στερεάς Ελλάδος
Δρ. Χαράλαμπου Ανδρεόπουλου στην επιμορφωτική συνάντηση των
εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ01 – Θεολόγων του Ν. Ευρυτανίας, η
οποία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 28-11-2019, σε αίθουσα του
2ου Γυμνασίου Καρπενησίου.
Στην εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του
Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Στερεάς
Ελλάδος, παρουσιάσθηκαν, επίσης, σενάρια διδασκαλίας με τη χρήση
των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Πληροφορικής (Τ.Π.Ε.) στη
μαθησιακή διαδικασία. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με γόνιμο διάλογο
ανάμεσα στο Συντονιστή και τους επιμορφουμένους θεολόγους
εκπαιδευτικούς, στη διάρκεια του οποίου απαντήθηκαν ερωτήματα επί
θεμάτων αφορώντων στη διδακτέα ύλη των Θρησκευτικών, λύθηκαν
απορίες επί ζητημάτων διδακτικής μεθοδολογίας και δόθηκαν από τον
Συντονιστή Θεολόγων συμβουλές για την οργάνωση της διδασκαλίας
στο σχολείο με την χρήση των Τ.Π.Ε.
* Στο πλαίσιο της παρουσίας του στην πόλη του Καρπενησίου για
το σεμινάριο στο μάθημα των Θρησκευτικών ο Συντονιστής Θεολόγων
κ. Ανδρεόπουλος επισκέφθηκε το Επισκοπείο, όπου είχε συνάντηση με
τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καρπενησίου κ.κ. Γεώργιο. Ο κ.
Ανδρεόπουλος έλαβε από τον Μητροπολίτη την ευχή και ευλογία για το
έργο που καλείται να προσφέρει στην παιδαγωγική και επιστημονική
υποστήριξη των θεολόγων που υπηρετούν στα Γυμνάσια και Λύκεια
(ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) της Ευρυτανίας. Ο Σεβ/τος κ. Γεώργιος τόνισε ότι ο ίδιος
και η Ιερά Μητρόπολη θα σταθούν, όπου μπορούν, αρωγοί στο έργο
αυτό. Τέλος, αντάλλαξαν ευχές για τις άγιες ημέρες των Χριστουγέννων
που ζυγώνουν και προγραμμάτισαν νέα συνάντηση συνεργασίας για τη
νέα χρονιά.

(pdf)