Συμμετοχή 2ου ΓΕΛ Χαλκίδας στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+

Συμμετοχή 2ου ΓΕΛ Χαλκίδας στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ (KA1) με τίτλο «How to become a paperless school»

Συμμετοχή 2ου ΓΕΛ Χαλκίδας

στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ (KA1) 

με τίτλο «How to become a paperless school»

και στοιχεία «2022-1-EL01-KA122- SCH-000070964»

Το σχολείο μας στα πλαίσια της εξωστρέφειας και της διαρκούς προσπάθειας βελτίωσης των εκπαιδευτικών και διοικητικών προσόντων των μελών του, συμμετείχε σε Πρόγραμμα μετακίνησης και εκπαίδευσης ERASMUS+ KA1 με τίτλο “How to become a paperless school”.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από τη MOVEU PROFESSIONAL SERVICES S.L στην Ισπανία, στην πόλη της Μαδρίτης από 26 Ιουνίου 2023 μέχρι 1 Ιουλίου 2023 και συμμετείχαν έξι εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων και συγκεκριμένα οι Χρυσούλα Ζαλακώστα, Αικατερίνη Δερβεντζή, Μαρία Ζουμπουλίδου, Μαγδαληνή Καπαγιάννη Χριστίνα Νακοπούλου και Αθηνά Τριανταφύλλου. Τις εκπαιδευτικές παρουσιάσεις παρακολούθησε διαδικτυακά ο Διευθυντής του Λυκείου Κωνσταντίνος Γιακουμίδης.

Στόχος του προγράμματος ήταν η επιμόρφωση σε πρακτικές και μεθόδους που αποσκοπούν στην ανακύκλωση χαρτιού, στον περιορισμό και μείωση της κατανάλωσης του χαρτιού στην  εκπαιδευτική διαδικασία και στην διοικητική λειτουργία του σχολείου.

Η επιλογή του θέματος υπαγορεύτηκε από την ανάγκη ευαισθητοποίησης του πληθυσμού για την κλιματική αλλαγή και εγγράφεται στους στόχους του ΟΗΕ για βιώσιμη ανάπτυξη (12ος στόχος- Υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή).

Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα να επιμορφωθούν στα οφέλη της paperless σχολικής κοινότητας – εξοικονόμηση χρόνου και κόστους, ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των μελών ( διδασκόντων, μαθητών και γονέων) και στις πρακτικές υλοποίησης του στόχου αυτού (χρήση νέων τεχνολογιών, εφαρμογές της Google, ψηφιακές εφαρμογές για την υποβοήθηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας). Στα πλαίσια της εν λόγω διαδικασίας οι εκπαιδευτικοί εργάστηκαν στην παρουσίαση εκπαιδευτικών θεμάτων με την χρήση σχετικών ψηφιακών εφαρμογών.

Επίσης, κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης δόθηκε η δυνατότητα στους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς να επικεντρωθούν στα οφέλη των σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων στη διαχείριση εκπαιδευτικών και διοικητικών λειτουργιών αλλά και στα μειονεκτήματα, στις δυσκολίες εφαρμογής και στους ψηφιακούς κινδύνους.

Τέλος, ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η πολιτισμική διάσταση του προγράμματος αυτού με ξενάγηση στη Μαδρίτη, επισκέψεις στα εμβληματικά μουσεία της πόλης όπως το PRADO και το Thyssen-Bornemisza και στην πόλη του Τολέδο, όπου με ιδιαίτερη συγκίνηση επισκέφθηκαν το σπίτι-Μουσείο του “El Creco” (Δομήνικου Θεοτοκόπουλου).

 

Print Friendly, PDF & Email
Share